خبرگزاری کار ایران

با مرتفع شدن مشکلات مربوط به اسناد؛

سایت کارگاهی مشاغل زنجان ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۰۷

رئیس شورای شهر زنجان گفت: به جهت اهمیت مقوله سرمایه‌گذاری در زنجان این کمیسیون نیز در شورای شهر زنجان فعال شده است.

رئیس شورای شهر زنجان, گفت: شورای چهارم مساعدت به مساجد شهر زنجان را به عنوان مراکز تربیت دینی جوانان و نوجوانان در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی رئیس شورای شهر زنجان امروز سه شنبه(۱۰ تیر) در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تشکیل ۳۱ جلسه از زمان آغاز به کار شورای چهارم در زنجان اظهار کرد: این جلسات ۲۲۶ مصوبه در پی داشت.

وی تعداد نامه های رسیده به شورا را ۳۱۰ مورد در ماه عنوان کرد و یادآور شد: هر ماه ۲۲۰ نامه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

این مقام مسئول به مساعدت شورای شهر در احداثپروژه بیماران ام اس اشاره کرد و گفت: شورای چهارم مساعدت به مساجد شهر زنجان را به عنوان مراکز تربیت دینی جوانان و نوجوانان در دستور کار خود قرار داده است.

ضیایی به فعال بودن کمیسیون های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: به جهت اهمیت مقوله سرمایه گذاری این کمیسیون نیز در شورا فعال شده است.

این مقام مسئول همچنین خواستار ارتقاء درجه شهرداری زنجان از ۱۰ کشوری به ۱۲ شد و ادامه داد: با ارتقاء درجه شهرداری تحولات بزرگی در شهر زنجان رخ می دهد.

ضیایی همچنین به طرح تفصیلی شهر زنجان و برخی از مشکلات آن اشاره کرد و افزود: این مشکلات می تواند در کمیسیون ماده پنج مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان ساماندهی مشاغل مرکز زنجان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سایت کارگاهی محلی برای فعالیت مشاغل مختلف است که با مرتفع شدن مشکلات مربوط به اسناد این سایت می توان زمینه حضور شاغلین شهر زنجان را در این محل فراهم کرد.

وی در در پایان با اشاره به اینکه مقوله کلان شهر شدن ۲۲ استان در تهران مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: استان زنجان نیز یکی از این استان هاست که امید می رود به عنوان کلان شهر مورد تصویب قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز