خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مراسم داوری دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۴۴۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از برگزاری مراسم داوری دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج در استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی گفت: در راستای حمایت از هنرمندان و اشاعه و ترویج آثار و تولیدات صنایع‌دستی، رویداد ملی برگزاری جشنواره‌های صنایع‌دستی در سطح کشور با مشارکت و همکاری بسیج هنرمندان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین ادامه داد: در جشنواره امسال ۱۰۰ اثر از هنرمندان استان به مرحله داوری راه‌یافته است.

وی عنوان کرد: در استان قزوین این برنامه برای دومین سال متوالی با همراهی بسیج هنرمندان استان درحال برگزاری است که پس از داوری آثار، مشابه سال گذشته نمایشگاهی از آثار برگزیده و آثار راه‌یافته به جشنواره در تاریخ ۱۰ دی‌ماه به مدت یک هفته در شهرستان آوج برگزار خواهد شد.

خزائلی  با اشاره به اینکه آیین اختتامیه در تاریخ ۱۷ دی‌ماه به میزبانی شهر آبگرم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: خلق آثار صنایع‌دستی زمینه تولید و اشتغال پایدار را در کشور فراهم می‌کند و امیدواریم برگزاری چنین رویدادهایی در سطح ملی نقطه آغازی بر رونق اقتصادی بازار کار هنرمندان استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز