خبرگزاری کار ایران

از هفته آینده صورت می‌گیرد؛

خرید و عرضه مرغ در قزوین تحت نظارت کارشناسان قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۱۵

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خرید و عرضه مرغ از شنبه هفته آینده /۱۸ آذرماه/ تنها از طریق سامانه ستکاوا (سامانه تامین و توزیع کالا) انجام و تحت نظارت و رصد دقیق کارشناسان قرار دارد.

به گزارش ایلنا در قزوین، فرزاد خوش اخلاق با اعلام این خبر گفت: استفاده از ظرفیت سامانه ستکاوا موضوعی بود که از ماه‌های قبل آغاز شده بود و اکنون با تکمیل آن تمامی مرغداران، کشتارگاه‌ها، مراکز پخش و همچنین عرصه مرغ در واحدهای صنفی باید از طریق این سامانه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همه مراحل مرغ زنده از مرغداری ها به کشتارگاه (مباشران کشتار) و همچنین از کشتارگاه به عوامل پخش و در نهایت مرغ فروشان سطح شهر در سامانه ستکاوا ثبت شده و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی بر اساس آن به تحلیل داده‌ها و تصمیم گیری های بعدی اقدام می‌کنند.

خوش اخلاق با بیان اینکه به کارگیری از سامانه ستکاوا با هدف نظارت و رصد دقیق میزان موجودی و عرضه مرغ صوت می‌گیرد، اظهار کرد: هرگونه توزیع خارج از شبکه و یا همکاری نکردن عوامل تامین و توزیع مرغ در سامانه ستکاوا قابل پیگیری بوده و با متخلفان براساس ضوابط و قوانین برخورد می‌شود.

به گفته این مسئول، وجه نقدی که بابت خرید و تراکنش‌های مالی باید انجام شود از طریق گزینه کیف الکترونیکی پول در این سامانه امکان پذیر است و مدیران و مباشران کشتار، عوامل پخش و مرغ فروشان استان باید نسبت به اتصال سامانه و شارژ کیف پول الکترونیکی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه اقدام کنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با تخلفات موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز