خبرگزاری کار ایران

در راستای جهاد آبرسانی؛

قرارداد عملیات آبرسانی به ۱۴۰ روستای قزوین امضاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۱۹

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب قزوین از امضای قرارداد عملیات آبرسانی به ۱۴۰ روستای دارای تنش آبی با سازمان بسیج سازندگی در قالب جهاد آبرسانی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، عین الله رمضانی با بیان اینکه روستاهای دارای تنش آبی در سطح استان شناسایی شده اند، اضافه کرد: برای این قرارداد ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و قرار است که روستاها به صورت مجزا ظرف مدت سه سال با عملیات اجرایی سازمان بسیج سازندگی از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب قزوین اعتبار این طرح را سه تا چهار برابر بودجه سالانه و متدوال شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد و یادآور شد: وجود این اعتبارات با همت بسیج سازندگی باعث می‌شود که فاز نخست عملیات اجرایی از ۲ هفته آینده آغاز شود و تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۳ نیز به پایان برسد.

رمضانی با بیانم اینکه آبرسانی به ۲۹ روستای قزوین نیز در قالب مجتمع‌های آبرسانی در حال پیگیری است، تصریح کرد: مجتمع آبرسانی قاقازان برای ۲۳ روستا و مجتمع آبرسانی شهدای طارم یا چوقور برای ۶ روستا در حال تکمیل بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال مالی ۱۴۰۲، یعنی نیمه نخست سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسند.

به گفته این مسئول، با توجه به اینکه در سه سال گذشته استان قزوین با کم بارشی روبرو بوده است، اکثر روستاها و شهرهای آن با مشکل آب شرب مواجه هستند و شرکت آب و فاضلاب نیز با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام تلاش کرده تا طرح جدیدی را در دستور کار خود قرار ندهد و انرژی و هزینه‌ها را برای طرح‌های در حال تکمیل متمرکز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز