خبرگزاری کار ایران

صاحبان 11 تالار پذیرایی قزوین از حوزه بهداشت اخطار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۰۹

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: در بازدید ازتالارهای پذیرایی شهرستان قزوین به صاحبان 11 تالار پذیرایی، به‌علت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، اخطار کتبی برای رفع نواقص بهداشتی داده شد.

به گزارش ایلنا، هاشم یوسفی گفت: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، در برنامه‌ریزی انجام‌شده، از تمام تالارهای پذیرایی در شهرستان بازدید بهداشتی کردند.

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان قزوین ادامه‌ داد: در این طرح، 6 تیم از بازرسان بهداشت محیط مرکز از ۳۲ تالار پذیرایی در حین برگزاری مراسم جشن بازدید کردند.

وی عنوان کرد: ۱۵ مورد کُلرسنجی از آب شُرب در این مکان‌ها انجام شد و 24 مورد سنجش دمای مواد غذایی و یخچال، با دستگاه‌های قابل حمل انجام شد.

این مسئول بهداشتی با اشاره به اینکه، در این طرح، کارشناسان بهداشت محیط، علاوه بر نظارت به بهداشت مواد غذایی، بهداشت فردی کارکنان، به‌ویژه، به کار نگرفتن اتباع خارجی در تالارها را رصد کردند، تصریح‌ کرد: ۱۴ مورد از مواد غذایی نیز نمونه برداری شد که برای بررسی، به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین ارسال شد.

وی تاکید کرد: طبق قانون، اتباع خارجی، بدون دریافت مجوزهای لازم نمی‌توانند در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، فعالیت داشته‌ باشند.

یوسفی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه رعایت نکردن موازین بهداشتی و فعالیت اتباع خارجی بدون مجوز در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی «190» اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز