خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد و فریمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۶۳۹

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۶۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد طی دو هفته اخیر در بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستانهای مشهد و فریمان استان خراسان رضوی کشف و معدوم شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی‌اصغر حسنی یزدی با بیان اینکه تشدید نظارت‌های بهداشتی از ۲۶ شهریور ماه همزمان با اربعین در خراسان رضوی آغاز شد و همچنان ادامه دارد، افزود: ۷۰ کیلوگرم از مواد غذایی فاسد شناسایی شده مربوط به شهرستان فریمان و بقیه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مشهد بوده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۸ هزار و ۸۰۲ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، پایانه های مسافربری و صنایع تولیدی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است، که ۲ هزار و ۱۰ مورد از بازدیدها منجر به اقدام قانونی شامل معرفی به مراجع قضایی، صدور اخطار کتبی و پلمب شده است.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این میزان بازدید انجام شده، ۱۱ هزار و ۱۶۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه بوده است که هزار و ۹۷ مورد از بازدیدها منجر به اقدام قانونی شامل معرفی به مراجع قضایی، صدور اخطار کتبی و پلمب شده است.

حسنی افزود: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلفی که در حوزه‌های مختلف بهداشتی ملاحظه می‌کنند، بلافاصله به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا کارشناسان و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حاضر شده و برخورد لازم و قانونی را با متخلفان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز