خبرگزاری کار ایران

مدیر حراست شرکت برق استان:

شاهد کاهش چشم‌گیر سرقت تجهیزات برق در قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۰۳

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری با کاهش ۴۲ درصدی سرقت شبکه سیم مسی نسبت به شش ماه اول سال گذشته روبرو بودیم.

به گزارش ایلنا، فضل‌اله لطیفی با اشاره به کاهش چشم‌گیر سرقت سیم مسی در 6 ماهه سال جاری اظهار کرد: در تابستان امسال نسبت به بهار کاهش حدود ۴۵ درصدی سرقت تجهیزات و شبکه سیم مسی را شاهد بودیم.

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار را یکی از مهمترین عوامل کاهش این سرقت‌ها عنوان کرد و گفت: در رابطه با پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه، تعاملاتی با نیروی انتظامی صورت گرفته که بر این اساس ۳ اکیپ گشت شبانه در قزوین و ۳ اکیپ در شهرستان‌های دیگر استان بصورت مداوم به فعالیت می‌پردازند و دستگیری سارقان در نیمه سال جاری ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد این سرقت‌ها در مرکز استان اتفاق افتاده تصریح کرد: برای امسال حدود یک‌هزار کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در نظر گرفته شده که تا به امروز ۴۲۴ کیلومتر آن انجام شده و انتظار می‌رود تا پایان سال و با تکمیل اقدامات لازم در این زمینه کاهش چشم‌گیر سرقت سیم‌های مسی در سطح استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز