خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

شلیک پلیس قزوین سارقان حرفه‌ای را زمین‌گیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۰۴

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی تعقیب و گریز دو سارق کابل برق توسط ماموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا، یکی از سارقان جان باخته و سارق دیگر مجروح شد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی محمدآباد شهرستان بوئین‌زهرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با دو سارق که در حال سرقت کابل برق بودند مواجه شده و بلافاصله برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: سارقان با مشاهده ماموران، با یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقد پلاک، رانندگی خلاف جهت و خطرناک از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران که در تعقیب و گریز صورت گرفته تمام تلاش خود را برای متوقف کردن سارقان انجام داده بودند به دلیل عدم توجه سارقان به دستور ایست پلیس، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به خودروی متهمان تیراندازی و آن‌ها را متوقف کردند.

ابراهیمی گفت: در تیراندازی ماموران، هر دو سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفته که این موضوع فوت یکی از سارقان را در پی داشته و سارق دیگر برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سارقان از افراد حرفه‌ای و سابقه دار بودند که در بررسی پرونده آن‌ها ۱۲ فقره سابقه سرقت دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز