خبرگزاری کار ایران

در شهرک‌های صنعتی قزوین؛

۷۰۰ فقره اخطار برای فعال سازی قراردادهای راکد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۷۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۷۰۰ فقره اخطار برای فعال سازی قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، ۷۰۰ فقره اخطار مکتوب و اظهار نامه قضایی جهت فعال سازی قراردادهای راکد برای افرادی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین زمین دریافت کرده‌اند، صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هزینه دولت و از منابع عمومی کشور آماده سازی و دارای زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و راه می‌شوند، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم این زمین‌ها به محلی برای سودجویی و دلال بازی سودجویان تبدیل شوند.

وی اظهار کرد: اهلیت سرمایه گذارانی که متقاضی دریافت زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین هستند با جدیت بررسی می‌شود با این حال افراد در صورت واجد شرایط بودن امکان تحویل زمین را دارند اما اگر به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی عمل نکنند مطابق قانون زمین واگذار شده از آنان بازپس گرفته می‌شود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز