خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

تامین سرانه‌های آموزشی شهرستان البرز به نگاه ویژه نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۹۲

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی گفت: با توجه به قرارگیری شهرستان البرز به عنوان شهرستان دوم استان از نظر جمعیتی نیاز است نسبت به تأمین سرانه‌های آموزشی شهرستان نگاه ویژه‌‌ی استانی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز، گفت: حوادث سال گذشته و تمرکز دشمن روی بر هم زدن آرامش در مجامع علم و دانش، لزوم توجه و تمرکز در حوزه‌های تربیتی در مدارس را دو چندان کرده است.

فرماندار شهرستان البرز افزود: اقدامات تربیتی باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموز مقتضیات نظام و کشور را بداند و چارچوب‌های ایدئولوژیک نظام را درک کند؛ لذا در این زمینه باید شبهه‌زدایی و کار فرهنگی هدف‌مند صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انسجام مطلوبی در آموزش و پرورش شهرستان جهت انجام اقدامات فرهنگی وجود دارد که قابل تقدیر است و باید با پشتیبانی و حمایت سایر دستگاه‌ها، این موضوع تقویت شود.

غفوری در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش‌آموزی گفت: بهترین پیشگیری در خصوص آسیب‌های اجتماعی تشویق و توسعه اماکن ورزشی است که باید در دستور کار شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ورزش در حوزه دانش‌آموزی، تکمیل پروژه‌های ورزشی در حوزه دانش‌آموزی باید به طور جد پیگیری شود.

فرماندار شهرستان البرز اظهار کرد: تجلیل از دانش‌آموزان برتر و مطرح کردن آن‌ها به عنوان الگو برای سایر دانش‌آموزان می‌تواند ظرفیت مناسبی جهت شبکه‌سازی و تقویت تحصیلی دانش‌آموزان باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز