خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل:

حمایت از دانش آموزان با استعداد اردبیل در اولویت قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۹۳

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: حمایت از دانش آموزان بااستعداد درشهرستان اردبیل در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ سید محمد اعتماد اعجازی درجلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان اردبیل گفت: حمایت از دانش آموزان با استعداد در شهرستان اردبیل در اولویت قرار گرفته است وبرنامه ریزی شده باحمایت دستگاه های اجرایی و مجمع خیرین از ظرفیت خیرین برای حمایت ازدانش آموزان بااستعداد به ویژه درمناطق کم برخوردار استفاده شود.

وی بیان کرد:برنامه ریزی شده تا دانش آموزان بااستعداد نیازمند درشهرستان شناسایی شود و باحمایت خیرین زمینه برگزاری کلاس های تقویتی وشکوفایی استعدادهای این دانش آموزان فراهم شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بر برنامه ریزی جهت تجهیز هنرستان ها و انتخاب رشته ها دراین هنرستان ها باتوجه به نیاز بازارکار تاکید کرد و گفت:اشتعال فارغ التحصیلان هنرستان ها باتوجه تخصص آنها بسیار حائز اهمیت است.

اعتماد اعجازی گفت:رصد مداوم شاخص های آموزشی درشهرستان نیر مبنای کار شورای آموزش و پرورش است و در این زمینه آموزش و پرورش ناحیه یک و دو باید اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین باحضور فرماندار اردبیل واعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان اردبیل در حیاط ومحوطه هنرستان کشاورزی شهید باهنر اردبیل نهال کاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز