خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

بخاری‌های چکه‌ای در تمامی مدارس روستایی اسکو حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۰

با اتخاذ تمهیدات لازم مشکلی برای رفت و آمد معلمان و دانش آموزان در مسیر‌های برف گیر در روزهای زمستان بوجود نخواهد آمد.

ایلنا: فرماندار اسکو در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر لزوم تجهیز مدارس روستایی به سیستم حرارت مرکزی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آثری در این نشست از حذف بخاری‌های چکه‌ای در تمامی مدارس روستایی بدون بهره‌مند از گاز طبیعی در بخش مرکزی خبر داد و گفت: طبق پیگیری‌های انجام گرفته ۸ باب مدرسه روستایی تا پایان سال جاری به سیستم موتور خانه مرکزی مجهز خواهند شد.
فرماندار شهرستان اسکو همچنین با اشاره به کوهستانی و برف گیر بودن اکثر روستاهای بخش مرکزی از آمادگی کامل ماشین الات راه و شهرسازی جهت برف روبی و نمک پاشی به جاده‌های منتهی به مدارس روستایی خبر داد و گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم مشکلی برای رفت و آمد معلمان و دانش آموزان در مسیر‌های برف گیر در روزهای زمستان به‌وجود نخواهد آمد.
وی همچنین به افزایش جمعیت در شهر جدید سهند اشاره کرد و افزود: به موازی افزایش جمعیت در شهر جدید سهند و تحویل تدریجی واحد‌های مسکن مهر، جمعیت دانش اموزی در این شهر نیز افزایش یافته و این امر ضرورت ایجاد مدارس و فضا‌های آموزشی در این شهر را دوچندان می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز