خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقدامات دستگاه قضا در قزوین هوشمندانه و مبنایی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۷۸

استاندار قزوین گفت: اقدامات دستگاه قضا در استان قزوین هوشمندانه، مبنایی و با سلامت لازم است و مردم هم به این موضوع رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اداری استان عصر امروز با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این نشست گفت: با فعالیت دستگاه قضا در استان شاهد اتفاق‌های خوبی هستیم، دستگاه قضا در قزوین نه تنها به مراجعین پاسخ می‌دهد بلکه خود هم برای حل مسایلی که شاید از وظایف برزمین مانده‌ای است که نهاد صاحب قدرتی مانند دستگاه قضا باید به آن ورود و پیگیری کند، توجه دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: اتفاق‌های اخیری که در جهت صیانت از منافع مردم و پرداختن به حوزه‌هایی که مردم در جهت سوء استفاده برخی جریان‌های ناسالم قرار گرفته بودند اقدامی تحسین برانگیز است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: بین دستگاه قضایی و اجرایی استان شاهد همگرایی خوبی هستیم که در راستای صیانت از منافع مردم است و موجب نتایج خوبی خواهد شد.

فعالیت مسئولین مسیر پیشرفت را مضاعف می‌کند

 نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری هم در این نشست گفت: در جهان هستی چیزی که بوجود آمده از بین نمی‌رود و این نشان می‌دهد پس از مرگ هم حساب و کتابی وجود دارد و باید خود را آماده کرد.

آیت‌الله علی اسلامی ادامه داد: کارگزاران کشور هر چقدر خدمت به نظام و انقلاب داشته باشند برای ابدیت و زندگی دائمی آخرت مفید خواهد بود.

وی بیان کرد: کارگزاران نظام باعث پیشرفت می‌شوند، به عنوان نمونه رئیس جمهور به صورت مداوم در جلسات مختلف حضور دارد و تلاش می‌کنند، حال اگر همه مسئولین انجام وظیفه کنند باعث مضاعف شدن پیشرفت می‌شود.

اسلامی با اشاره به حضور رئیس دیوان عدالت اداری در استان گفت: زیبا است که مسئولین مرتب سرکشی داشته و کارها را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز