خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۰۲۳

آیین تجلیل از محسن بهشتی‌راد قهرمان قزوینی یخ نوردی جهان با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین تجلیل از محسن بهشتی‌راد قهرمان قزوینی یخ نوردی جهان، افزود: شما نمود خواستن و توانستن هستید و با کمترین امکانات به قهرمانی رسیدید آن هم در رشته ای که جاذبه زیادی جز خواست و اراده خود ورزشکار ندارد.

استاندار قزوین همچنین گفت: این موفقیت شما نشان می دهد انسان هرچیزی را اراده کند می تواند به دست آورد آن هم در مقابل رقبای قدری از کشور روسیه که این ورزش بومی محیط آنها است.

وی خاطرنشان کرد: این درخشش، یک موفقیت فوق العاده است و شما ثابت کردید که هر خواسته ای با همت قابل رسیدن است و این یک الگو برای دیگران است و از شما بابت این اتفاق بزرگ تشکر می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: موفقیت دیگر شما این بود که پیش از این مربی نداشتید ولی الان خود شما مربی این رشته هستید و بعد از این دیگر کشور در این رشته بدون مربی نیست.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدیه از این قهرمان تجلیل شد.

محسن بهشتی راد یخ نورد قزوینی موفق شد در مسابقات یخ نوردی ۲۰۲۲ جهان در سوئیس با ثبت ۶ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه، رکورد جهان را بشکند و به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز