خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری؛

۱۹۵ واحد صنفی قزوین درپی تخلف بهداشتی پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۵۹

رئیس گروه بهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در بازیدهای صورت گرفته 195 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موزاین بهداشتی در شش ماهه اول سال 1402 در شهرستان قزوین تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، هاشم یوسفی گفت: به منظور اجرای آیین نامه ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از 19 هزار و 664 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفت.

رئیس گروه بهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: برای ۳ هزار 182 مورد از مراکز و اماکن به علت داشتن نواقص بحرانی و غیربحرانی، اخطار رفع نقص صادر شد که بیشتر متصدیان نسبت به رفع نواقص اقدام کردند.

وی عنوان کرد: برای 336 واحدصنفی به علت عدم رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شده توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز اخطار تعطیلی 48 ساعته صادر و تحویل متصدیان متخلف شد و 195 واحد به دلیل عدم توجه به اخطارهای صادر شده، به طور موقت تعطیل شده و پرونده آنان پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: کله‌پزی، فست‌فود، عطاری، قنادی، بستنی‌فروشی، رستوران، کبابی، آرایشگاه زنانه، ماست‌بندی، تهیه غذای بیرون‌بر، نانوایی، خواروبار فروشی، قنادی، جگرکی، سفره‌خانه سنتی و لبنیاتی از جمله واحدهای صنفی تعطیل شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز