خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

نظارت شورا نباید خللی در روند کاری شهرداری قزوین ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۰۴

عضو شورای شهر قزوین گفت: نظارت شورای شهر باید به شکلی باشد که خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکند.

به گزارش ایلنا، فرج الله فصیحی رامندی گفت: افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری کار اجرایی محسوب می‌شود و شورای شهر نمی‌تواند در کار اجرا دخالت داشته و نظر بدهد.

عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: قانون صراحت دارد که نظارت شورای شهر باید به شکلی باشد که خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکند.

وی درباره افتتاح پروژه کمربندی شرق با اشاره به آخرین بازدید از آن عنوان کرد: به نظر من باید به قول عوامل اجرایی اعتماد کنیم و نظر آن‌ها را مبنبی بر تکمیل پروژه بپذیریم؛ همکاران مطلع هستند که اگر پروژه‌ای بیش از 95 درصد پیشرفت داشته باشد قابلیت افتتاح و بهره‌برداری را دارد.

فصیحی رامندی با بیان اینکه اخیرا شنیده شده برخی مکاتبات و یا نامه‌ها بدون طرح در شورا توسط رئیس و یا نایب رئیس و یا کمیسیون‌ها پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: اگر این اقدام توسط هر یک از آقایان انجام شده باشد بر خلاف آیین نامه داخلی شورا بوده و رئیس، نایب رئیس و کمیسیون مجاز نیست به تنهایی قبل از طرح موضوع و اتخاذ تصمیمی در شورا با رای اکثریت پاسخ بدهد ماده 10 آیین نامه داخلی شورا صراحتا این موضوع را تاکید کرده است.

وی افزود: رئیس شورا نباید طبق رای و نظر خود مکاتبه کند و براساس ماده 10  آیین‌نامه داخلی شورای شهر، فقط امضای مکاتبات شورا جزء حقوق رئیس شورا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز