خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت؛

محدودیت مکانی جهت ملاقات عمومی از معضلات جدی اعضای شوراست

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۳۶

به دلیل محدودیت مکان متاسفانه اعضای شورا نمی توانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند و همین فضای محدود نیز عادلانه در اختیار اعضاء قرار نگرفته است.

رضا موسوی روزان، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: در این ماه قرآن، کتاب هدایت زندگی بر بشریت نازل شد.
به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورا روز شهرداری های را یادآور شدگفت: جا دارد از شهردار رشت بابت آماده سازی پارک چمار سرا که به بوستان مشاهیر نامگذاری شده است، تشکر کنم.
وی افزود: تلاش های شهردار و استاندار گیلان در تملک این بوستان از سوی منابع طبیعی جای تقدیر دارد و امیدواریم پس از نامگذاری، کمیسیون فرهنگی تلاش کند تا تندیس مفاخر و اندیشمندان، شهدا، علما، ورزشکاران و هنرمندان این شهر ساخته شده و در این بوستان جانمایی شود.
روزان تاکید کرد: بی شک در آماده سازی این بوستان، کارکنان خدمات شهری و پارکبانان شهر تلاش مضاعفی متحمل شده اند و جا دارد در مراسم افتتاح شهرداری این زحمتکشان را به افطاری میهمان کند.
عضو شورای شهر در بخش دیگری از نطق پیش از دستور جلسه بار دیگر به تعدد مشاوران در شورا انتقاد کرد و خواستار توضیح شفاف از سوی ریاست شورا شد.
وی همچنین گفت: اعضای هیات رئیسه در انجام فعالیت های مربوط ملزم به رعایت قانون شوراهای و آیین نامه های داخلی مصوب هستند و کلیه مصوبات هیات رئیسه باید به اطلاع دیگر اعضا برسد، چرا که هیات رئیسه باید در مقابل دیگر اعضا پاسخگو باشد، اما بنظر می رسد برخی اعضای هیات رئیسه نیز از مصوبات هیات رئیسه اطلاع اندکی دارند.
روزان همچنین از امکانات حداقلی شورا گلایه کرد و افزود: به دلیل محدودیت مکان، متاسفانه اعضای شورا نمی توانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند و همین فضای محدود نیز عادلانه در اختیار اعضا قرار نگرفته است و لازم است ریاست شورا در بحثاتاق و تخصیص راننده و ماشین به اعضا مدیریت نماید تا همین امکانات محدود نیز عادلانه تخصیص یابد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز