خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین؛

بی نظمی مالی در شهرداری قزوین ادامه‌دار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۶۶

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: مدیران مالی سازمان‌ها و مناطق عامل ذی‌حساب ما هستند و باید از شورا مجوز بگیرند، عدول از مسیر قانونی راه را برای ایجاد فساد فراهم خواهد کرد؛ اما فکر می‌کنم این رویه بی نظمی ادامه دار شده است.

به گزارش ایلنا، محسن حق‌شناس با بیان اینکه هر مسیر غیرقانونی زمینه را برای فساد مهیا می‌کند، اظهار کرد: اخیرا خبردار شدیم که بابت پول میلگرد دستور دادند که شهرداری‌های چهار منطقه فاکتور میلگردی که جای دیگری خریداری شده را بخرند و پول را بدهند و کار را بچرخانند؛ اما حساب‌ها متمرکز است و مصداق تخلف بارز است.

نایب رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: وقتی ما از حد طبیعی نظارتمان می‌گذریم خیلی از اتفاقات غیرقانونی دیگر هم مشخص می‌شود، مدیران مالی مناطق و سازمان‌ها باید از شورا مجوز بگیرند اما ما به کدام مدیر مالی سازمان‌ها و مناطق مجوز داده‌ایم.

وی ادامه داد: این افراد عامل ذی‌حساب ما هستند از دیگر سو به خود شهردار هم گفتیم که برایس معاون مالی که وظایفتان را به وی تفویض کرده‌اید باید از شورا برای این تفویض مجوز بگیرید، اما انجام نشد، در حال حاضر نیز همین اتفاق است و فکر می‌کنم این رویه بی نظمی ادامه دار شده است و لذا هر کسی از قانون عدول کند به سمت فساد می‌رود و این طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز