خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

توسعه شهر قزوین متوازن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۷۳

رئیس شورای شهر قزوین با انتقاد از عملکرد شهرداری گفت: تمام بودجه، اعتبار و تلاش مدیریت شهری برای یک پروژه صرف شده است، این در حالی است که مطالبات و خواست اعضای شورا توسعه متوازن شهر است.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی درباره پروژه احداث دو تقاطع غیرهمسطح در شهر قزوین گفت: اعضای شورا برای این دو پروژه در بودجه امسال اعتبار درنظر گرفته‌اند و اولویت‌های اجرای آن‌ها نیز تعیین شده؛ اما متاسفانه شهرداری هیچ اقدامی برای اجرایی شدن این پروژه‌ها نداشته است.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در جلسه قبلی شورای شهر متذکر شدیم که در دو هفته احداث تقاطع غیرهمسطح در محور میدان دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه وارد فاز اجرایی شود اما محقق نشد.

وی خاطر نشان کرد: ظرف یک هفته باید تکلیف این پروژه و تعیین پیمانکار آن مشخص شود تا بتوانیم اولین پروژه عملیاتی شورای ششم را به شهروندان ارایه کنیم، همچنین اولویت بعدی تقاطع غیرهمسطح توسط کمیسیون عمران شورا مشخص شود تا در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار آن مشخص شود.

فرمانی با بیان اینکه شورا همکاری و هماهنگی خوبی در موضوعات و حل مشکلات با شهرداری دارد، افزود: در موضوع استفاده از ظرفیت‌های قانونی آیین نامه معاملات شهرداری تهران و یا قانون مناقصات شورا به دنبال راه حل و کمک به حل مشکل است؛ همانگونه که در موضوع ادامه اجرای پروژه کمربندی آیت الله باریک بین با رایزنی و حل مشکلات با مراجع مربوطه باعث اجرای با قدرت پروژه توسط مدیریت شهری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز