خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

بررسی بودجه سال 1401 قزوین از هفته آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۳۶

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از هفته آتی بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری توسط شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در جلسه تقدیم لایحه بودجه شهرداری که شب گذشته در صحن شورای شهر برگزار شد، گفت: طبق قانون پس از تقدیم بودجه توسط شهرداری، باید تا پایان بهمن ماه سال جاری بررسی بودجه توسط شورای اسلامی شهر به اتمام برسد و نهایتا پس از دو هفته طی روند قانونی آن تا نیمه اسفندماه بودجه نهایی شده، به انتشار رسیده و عموم مردم در جریان قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: کل بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته 59 درصد افزایش داشته است، دغدغه من در سال‌های گذشته تحقق بودجه و فصول درآمدی آن بوده است، در موارد پیشین گام ما آنقدر بلند بود که دست نیافتنی بوده است، اما امیدواریم در سال 1401به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه برسیم و بتوانیم در بخش اجرایی نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه که از هفته آینده آغاز می‌شود، بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و سایرحوزه‌ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های مهمی که در شورای ششم مطرح بود انتخاب شهردار توانمند بود که بتواند با ارتباطات قوی با مرکز و منابع موجود کشور اهداف جدی و بلند خود را محقق کند که این کار انجام شد.

وی با اشاره به دغدغه های  مهم اعضای شورا گفت: بحث پرداخت بدهی شهرداری قزوین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر از جمله مهم‌ترین دغدغه  اعضای شورا است که همه این موارد در برنامه‌های بودجه پیش بینی شده است و امیدواریم در بخش‌های درآمدی، عمرانی و هزینه‌های جاری بودجه  بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

شب گذشته بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱شهرداری قزوین به مبلغ ۲۰۲۰ میلیاردتومان توسط مهدی صباغی، شهردار قزوین تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر قزوین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز