خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

مدیریت شهری قزوین در ایجاد کمپ ماده 16 تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۰۱

عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه باید از قانون برای خدمت و کمک به مردم استفاده کنیم، گفت: در شورا و شهرداری قزوین باید پای کار باشیم و در ایجاد کمپ ماده 16 و پاکسازی چهره شهر با ناجا، اداره بهزیستی و بسیج مستضعفان همکاری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، حسین صلح جو در حاشیه جلسه دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونین وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ستون اصلی امنیت کشور است گفت: نیروی انتظامی در ایجاد  آرامش و امنیت درجامعه نقش بی نظیری دارد و کار این عزیزان همانند مجاهدان فی سبیل الله  است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه شهر قزوین درصدر شهرهایی است که نیروی انتظامی توانسته باتوجه به امکانات موجود و تلاش شبانه روزی، امنیت و آسایش را فراهم آورد.

صلح جو  با تاکید بر حمایت مدیریت شهری از نیروی انتظامی اظهار کرد: باتوجه به رشد جمعیت در شهر و کمبود نیروی انسانی در نیروی انتظامی، شهرداری قزوین پشتیبان و حامی این ارگان مهم خواهد بود و در راه اندازی ایستگاههای انتظامی در محلات همکاری خواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل با ناجا در موضوع ساماندهی محلات، پارک خودرو در مکان‌های ممنوع و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم، آرامش خوب و دلنشینی را تقدیم مردم شهر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز