خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین در رسیدگی به تخلفات بدون اغماض برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۷۳

رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین به تمام تخلفات به صورت قانونی رسیدگی کند و در اجرای کامل قوانین اغماض نکرده و هیچ ملاحظه‌ای جز قانون را در نظر نگیرد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی گفت: در راستای حفظ حقوق عمومی شهروندان، عدم رعایت قانون از سوی هیچ مدیر شهری و حتی اعضای شورای شهر پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: دغدغه و تلاش من تحقق سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف تعیین شده مبتنی بر نصح صریح قانون است و برای دستیابی کامل به این هدف آبروی خود را گرو گذاشته و حامی و پشتیبان اقدامات قانونی شهرداری خواهم بود.

وی عنوان کرد: ارزیابی و نظارت بر عملکرد شهرداری با هدف نهایی خدمت رسانی بهتر به شهروندان، از وظایف اصلی شورای شهر است که در این مسیر راسخ و استوار بوده و مصمم‌تر از گذشته و با تمام توان و قدرت این رویکرد را ادامه خواهیم داد.

فرمانی تصریح کرد: اعضای شورای شهر قزوین در دو سال گذشته به دست آوردن رضایت‌مندی مردم را بر خود فرض دانسته و معتقدند مسئولین نه براساس دستورالعمل و بخشنامه، بلکه بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی باید رفع مشکلات شهروندان را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان بر پایه عدالت محوری، به ویژه رسیدگی به مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری از مهم‌ترین سیاست‌های شورای ششم است و سعی داریم بیش از گذشته با گفت‌وگو، تعامل، ایجاد ارتباط مؤثر، هم افزایی و استفاده متقابل از ظرفیت دستگاه‌ها و شناخت صحیح و دقیق از نیازهای شهر و شهروندان، در جهت شکوفایی و توسعه شهر قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز