خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

جذب بیش از 224 میلیارد ریال کمک مردمی برای بهزیستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۰۴

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۲۴ میلیارد و ۶۶ میلیون و ۸۳۳ هزار ریال کمک‌های مردمی برای سازمان بهزیستی استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی دهباشی‌پور گفت: بهزیستی استان قزوین از ابتدای امسال در مراکز دولتی ۳۶ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۹۳۴ هزار ریال به صورت نقدی، ۷۹ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۹۳۳ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال خدمات مشارکت‌های مردمی را جذب کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: همچنین از موسسات خیریه مشارکت‌های مردمی نیز ۴۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و  ۲۰۹ هزار ریال به صورت نقدی، ۵۵ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت خدمات مشارکتی جمع‌آوری شده است.

وی عنوان کرد: مشارکت‌های مردمی و جذب آن همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی استان قزوین بوده و این سازمان همه ساله برای ارایه خدمات هرچه بهتر، به کمک‌های مردمی نیازمند است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت جمع کل فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در استان 5 میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۸۴۲ هزار ریال است و در بخش تامین جهیزیه از موسسه خیریه مدرسی نیز 3 مورد به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز