خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

609 روستا در استان قزوین دارای گاز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۶۵

مدیرعامل شرکت گار استان قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته در طول دو سال گذشته و افزایش گازرسانی به روستاها در حال حاضر روستاهای گازدار استان به 609 مورد رسیده است.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در دولت سیزدهم گفت: از ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه سال 1402 تعداد 51 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌‌مند، 99 روستا در دست اجرا و 15 روستا نیز در مرحله برآورد و مطالعات فنی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به رشد 9 درصدی در بخش اشتراک‌پذیری، افزود: شرکت گاز استان قزوین در دو سال گذشته تاکنون بیش از 31 هزار مورد اشتراک‌پذیری انجام داده و در مجموع این رقم در سطح استان به بیش از 477 هزار مشترک می‌رسد.

وی عنوان کرد:6  کیلومتر شبکه گذاری و نصب 215  انشعاب در اقدام ملی مسکن، ساخت ایستگاه و اجرای حدود 10 هزار متر خط تغذیه به منظور گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک عظیمیه، آغاز عمیات اجرایی خط تقویتی بیدستان و شهرصنعتی البرز و گازدار کردن بیش از 90 گلخانه، دامداری و مرغداری با ظرفیت‌های متفاوت هم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: بهینه‌سازی 832 واحد موتورخانه با هزینه کرد 66 میلیارد و 370 میلیون ریال و کمک هزینه لوله‌کشی داخلی منازل 238 مددجو تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با تخصیص 50 میلیارد ریال هم در طول دو سال انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز