خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر:

آموزش در حوزه تغییرات اقلیمی مورد توجه ویژه هلال احمر قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۷۴

مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه تغییرات اقلیمی اقدامات ارزشمندی انجام داده و در معاونت آموزش و پژوهش برای این موضوع کارگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فایق عبدالله زاده در حاشیه افتتاحیه دوره کشوری تربیت مربی تیم‌های سحر که در قزوین برگزار شد، به خبرنگاران گفت: هلال احمر کشور در همکاری صورت گرفته با انجمن اوتیسم در دوره‌های تربیت مربی، آشنایی با اوتیسم هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: برای دوره آموزشی که برای تیم‌های "سحر" درحال برگزاری است، یک کارگاه آشنایی ابتدایی با اوتیسم برگزار خواهد شد تا با نحوه ارتباط‌گیری با افراد مبتلا با اوتیسم در زمان حوادث آشنا شوند و بعد از این هم این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: درراستای استفاده بیشتر از ظرفیت بیشتر مربیان هفته‌های گذشته برای ارتقای مربیان دوره امداد و کمک‌های اولیه با مشارکت یک‌هزار و 290 نفر در کل کشور برگزارشد که 60 نفر برتر آن در دوره‌های مختلف که اولین آن در زنجان خواهد بود، حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت یکسان‌سازی منابع تدریس و تولید محتوا گفت: در معاونت آموزش، پژوهش و فناوری اقدامات ارزشمندی انجام شده و برای رشته‌های تخصصی از پایه تا تربیت مدرس منبع واحدی تهیه خواهد شد که برای جلوگیری از رفتار سلیقه‌ای در تدریس به تمام استان‌ها ارسال می‌شود.

در این دوره آموزشی تربیت مربی که تا دهم مهر ماه ادامه خواهد داشت بیش از 40 مربی از تیم‌های سحر، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز