خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

برای تقویت زیرساخت‌های شهر جدید مهرگان طرح ویژه تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۷۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با توجه به افزایش جمعیت در شهر جدید مهرگان، طرح ویژه‌ای به منظور تقویت زیرساخت‌های مهرگان به‌ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در حال تدوین است و مشارکت حداکثری در این کار ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی در شهر جدید مهرگان، تصریح کرد: شهر جدید مهرگان حدود 65 هزار جمعیت دارد که این میزان در آینده با افزایش روبه‌رو خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر امکانات و سخت‌افزار این شهر به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار حداقلی دیده شده است.

وی عنوان کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی در مهرگان باید با یک نگاه ویژه پیگیری شود، ما نیاز به یک نگاه جامع برای حل مشکلات موجود داریم و باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به سمت حل این آسیب‌ها حرکت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت موضوعات مطرح شده، مصوبات جلسات کارگروه اجتماعی باید با جدیت توسط دستگاه‌های متولی پیگیری شود، در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاخیر در پرداختن به موضوعات می‌تواند آسیب موجود را پیچیده‌تر کند که در این زمینه باید با قید فوریت اقدام و پیگیری لازم در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز