خبرگزاری کار ایران

رئیس آتش‌نشانی قزوین:

بیش از ۲۰ برنامه برای هفته آتش‌نشانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۹۳

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و عملیاتی به مناسبت هفته آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد.

به گزارش ایلنا، قدیر موسی خانی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که نواخته شدن زنگ ایستگاه آتش‌نشانی مناطق، غبارروبی مزار شهدا، دیدار آتش‌نشانان با نماینده ولی فقیه در استان و تقدیر از آتش‌نشانان نمونه از جمله آن‌ها است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌هایی ازجمله اهدای خون از سوی کارکنان آتش‌نشانی، مانور امداد و نجات و اطفای حریق در برج‌های صدرا واقع در میدان مادر، اجرای ‌جنگ شادی ویژه کودکان و رژه خودرویی آتش‌نشانان در سطح شهر پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: تهیه و تولید ویدیوهای آموزشی با هدف ارتقای مشارکت اجتماعی و ارائه بروشورهای آموزشی به شهروندان در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و حضور و سخنرانی کارشناسان آتش‌نشانی در مدارس، حضور آتش‌نشانان در نماز جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی انفرادی مخصوص کارکنان آتش‌نشان استانی و داوطلبین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بزرگداشت این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز