خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای ایمنی؛

کپسول‌های آتش‌نشانی در بازار قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۴۹

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آغاز طرح ایمن‌سازی و توزیع کپسول‌های اطفاء حریق در بین کسبه بازار قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، قدیر موسی خانی در این باره گفت: طرح ایمن‌سازی بازار قزوین با همکاری اتاق اصناف قزوین اجرا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی به ویژه آتش‌سوزی در بازار سنتی قزوین که مکان استراتژیک تجاری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی بشمار می‌رود، می‌تواند ابعاد مختلفی به خود گرفته و خسارات جانی و مالی به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: بسیاری از مغازه‌ها ایمنی لازم را نداشته و از تجهیزات اولیه خاموش کردن آتش نیز برخوردار نیستند که در این راستا  20 دستگاه خاموش کننده 25 و 50 کیلویی در بازار سنتی قزوین و با مکان‌یابی انجام و تحویل شد.

این مسئول یادآورشد: در حال حاضر برای خدمات بهتر به مجموعه بازار سنتی، یک ایستگاه موقت آتش‌نشانی در خیابان امام (ره) در حال راه‌اندازی است و کلنگ ساخت ایستگاه آتش‌نشانی و شروع پروژه ایمنی‌سازی بازار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: حل مشکل ایمن‌سازی بازار قزوین نیازمند همدلی بین دستگاه‌های متولی و کسبه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز