خبرگزاری کار ایران

ادامه عملیات نجات فردی که از دیروز در چاه بازار قزوین گرفتار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۸۳

«به علت بافت فرسوده بازار و شکستگی لوله فاضلاب در این مجموعه، چاهی افکن کرده و بنا به گفته شاهدان عینی یک مرد ۵۶ ساله از ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز(شنبه) داخل این چاه گیر افتاده است.»

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: عملیات امداد و نجات سقوط مرد ۵۶ ساله در چاه بازار قزوین ادامه دارد.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ حمیدرضا الموتی افزود: به علت بافت فرسوده بازار و شکستگی لوله فاضلاب در این مجموعه، چاهی افکن کرده و بنا به گفته شاهدان عینی یک مرد ۵۶ ساله از ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز(شنبه) داخل این چاه گیر افتاده است.
وی بیان کرد: به علت تنگی معابر بازار قزوین، امکان حضور ماشین آلات مکانیزه در بافت فرسوده نیست و نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری با انواع تجهیزات دستی در حال تجسس فرد سقوط کرده در چاه همراه با ایمن سازی منطقه افکن چاه هستند.
الموتی تصریح کرد: به علت فرسودگی بازار قزوین، ماموران آتش نشانی شهرداری قزوین مجبوراند با ایجاد داربست فلزی برای جلوگیری از ریزش مجدد خاک و افکن کردن چاه و کشیده شدن احتمالی مغازه ها اقدام کنند و به همین دلیل عملیات امداد و نجات تا امروز طول کشیده است.
معاون شهردار قزوین اعلام کرد: عملیات امداد تا نجات فرد حادثه دیده ادامه داد.
گفتنی است؛ دادستان استان قزوین و مدیران شهری شهرداری قزوین در محل حادثه حضور دارند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز