خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی قزوین خبر داد؛

آشنایی ۳۱ مسئول حسابداری دهیاری‌های قزوین با اصول مالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۴۷

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از آموزش اصول مالی و مالیاتی به ۳۱ مسئول حسابداری در دهیاری‌ها با هدف توانمندسازی و افزایش راندمان کاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لیلا غریب با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی برای مسئولان حسابداری دهیاری ها در دولت سیزدهم با هدف آموزش، افزایش راندمان کاری و توانمندسازی واحدهای دهیاری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی مسئولان امور مالی دهیاری‌ها از سوی اساتید مجرب با سامانه‌های "ستاد" و "چکاد" و همچنین مسایل مربوط به امور مالیاتی آشنا شدند.

غریب با بیان اینکه هر مسئول حسابداری کارهای مالی چند دهیاری را در این استان انجام می‌دهد، اضافه کرد: هم اکنون این تعداد حسابدار در ۱۹ بخشداری استان قزوین مسئولیت حسابرسی از ۶۷۰ دهیاری را برعهده دارند.

به گفته این مسئول، برخی از این حسابداران سال‌های متمادی مشغول به فعالیت هستند اما همچنان نسبت به برخی از مولفه‌های اقتصادی آگاهی ندارند که این آموزش‌ها برای افزایش سطح آگاهای این افراد برگزار می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین یادآور شد: آموزش‌های توانمندسازی به دهیاران به صورت مستمر و در حوزه‌های مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون چهار دوره آموزشی را برای دهیاران این استان برگزار کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز