خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کمک 14 میلیاردی خیرین قزوین در طرح محسنین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۷۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک‌های مختلف به حساب فرزندان‌شان، بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، همت امانی گفت: در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین ۳۲ هزار و ۷۸۵ حامی به 7 هزار و ۶۷۸ فرزند تحت حمایت خود کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایت‌شان واریز می‌شود؛ از این رو حامیان در مناسبت‌های مختلف مانند تولد، آغاز سال جدید، آغاز سال تحصیلی، شب یلدا و سایر موارد هم کمک‌هایی  را برای فرزندان تحت حمایت‌شان واریز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح میزان وجه واریزی حامیان چه به لحاظ زمانی و چه مقداری مشخص نیست و براساس نیت و توان مالی نیکوکار است؛ از این رو حامیان ممکن است در ماه‌های مختلف مبالغ یکسانی واریز نکنند و یا یک ماه واریزی نداشته باشند و در ماه دیگر مبلغی بیشتر واریز کنند.

این مسئول ادامه داد: در پایان سه ماهه نخست سال جاری میزان کمک حامیان به فرزندان تحت حمایت‌شان به طور متوسط بیش از ۱۴۸ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان یتیم بیش از ۶۳۲ هزار تومان بوده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز