خبرگزاری کار ایران

واکنش محمدعلیخانی به یک پیامک‌؛

آفرین بر این هوش مصنوعی/ وانت دوکابین گران قیمت را تحویل دهید تا مالیات را تقدیم دولت محرومان کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۲۹

محمدعلیخانی در یک پست اینستاگرامی نسبت به ارسال پیامک امور مالیاتی کشور و درخواست مالیات برای وانت دوکابین گران قیمت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پست اینستاگرام خود نوشت:

" آفرین بر این هوش مصنوعی

امروز طبق این پیامک متوجه شدم خوشبختانه دولت بر اساس داده‌های هوش مصنوعی بنده را صاحب یک وانت دوکابین گران‌قیمت کرده و بر همین اساس خواستار پرداخت مالیات آن شده است.

علاوه بر این با استفاده از هوش مصنوعی پی برده که نام خانوادگی قبلی بنده آقاعلیخانی بوده است.

ضمن تبریک به این هوش سرشار که گذشته و آینده ما را شناسایی و پیشگویی می‌کند، از دولت محترم تقاضا می‌کنم دستور فرمایند هرچه زودتر این وانت گران‌قیمت را به بنده تحویل تا الساعه مالیات متعلقه را دو دستی تقدیم دولت محرومان کنم."

در متن پیامک ارسال شده از طرف سازمان امور مالیاتی کشور آمده: "مودی محترم، محمد آقاعلیخانی، شما بابت مالیات خودروهای سواری و وانت دوکابین گران قیمت در واحد مالیاتی ۳۸۰۷۱۳ اداره کل امور مالیاتی مودیان متوسط بدهکار می‌باشید. برای جلوگیری از محدودیت‌های قانونی و اقدامات اجرایی، نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های مالیاتی خود اقدام نمایید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز