خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تصمیمات دولت در بخش مسکن پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۶۸

استاندار قزوین: سامانه جدید دولت برای ثبت قراردادهای اجاره از جمله مهمترین اقدامات در حوزه مسکن است که در کنار سایر تصمیم‌های دولت در حوزه مسکن، در استان نیز به صورت جدی توسط دستگاه‌های ذی ربط پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که به صورت ارتباط برخط برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار خود مسئله مسکن را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود در دستور کار قرار داده و حضور شخص رئیس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن نشان دهنده جهت‌گیری دولت برای حل عقب افتادگی‌ها در این حوزه است.

استاندار قزوین ادامه داد: ضمن اینکه اقدامات خوبی در حوزه ساخت مسکن در استان شروع شده دولت بنا دارد با عرضه بهینه خانه‌های موجود، تعادل را در عرضه و تقاضا ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری جدی مالیات بر خانه‌های خالی برای عرضه بیشتر آن‌ها به بازار مسکن، نظارت جدی بر سکوهای آنلاین اعلام قیمت مسکن از اقدامات مهم در حوزه مسکن است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: ثبت رایگان قراردادهای اجاره در سامانه املاک و مستغلات کشور ذیل سامانه وزارت راه و شهرسازی ابتکار دولت برای جلوگیری از قیمت سازی‌های کاذب در حوزه مسکن است که می‌تواند کمک شایانی به حل مشکلات مستاجران داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز