خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت وگو با ایلنا:

مخالف وضع مالیات بر خانه های خالی هستم / آمار ۴۵۰ هزار واحد خالی در تهران و کرج واقعی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۲۱

دولت به جای اینکه به این تولیدکنندگان مسکن پاداش بابت جبران کمبود مسکن را دهد، مالیاتش را افزایش می دهد که معتقدم سیاست غلطی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد بر عملکرد دولت مبنی بر افزایش مالیات خانه های خالی، گفت: وضع مالیات بر خانه های خالی در قانون مالیات ها دیده شده اما مخالف وضع مالیات بر خانه های خالی هستم.

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در کشورمان با آن تعریفی که از ان خالی می شود، خانه خالی وجود ندارد، تاکید کرد: مسئولان در نظر داشته باشند که در واقع عدم شرایط فروش باعثخالی ماندن خانه ها شده است.

وی اظهار کرد: باید اول شرایط فروش واحدهای ساخته شده ایده آل شود و تعریف درستی از خانه های خالی داشته باشیم که همین موضوع خود عاملی برای افزایش قیمت مسکن نشود و بعد آمار از تعداد خانه های خالی بدهیم.

لاهوتی با بیان اینکه آمار وجود ۴۵۰ هزار واحد خالی در تهران و کرج را هم قبول ندارم، گفت: معتقدم این آمار غیر واقعی است و بارها هم گفته ام که وقتی تعریف درستی از خانه های خالی نداریم چطور می توانیم تعداد آن را بشماریم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در حال حاضر شرایط خوبی برای فروش وجود ندارد، بنابراین سرمایه گذاران و سازندگان نمی توانند در این شرایط واحدهای مسکونی را به فروش بگذارند و دولت به جای اینکه به این تولیدکنندگان مسکن پاداش بابت جبران کمبود مسکن را دهد، مالیاتش را افزایش می دهد که معتقدم سیاست غلطی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز