خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی؛

اولین دستگاه ام‌آر‌آی بانک جهانی به بیمارستان بوعلی قزوین رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۹۲

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک دستگاه ام‌آرآی که از محل پروژه‌های بانک جهانی تهیه شده به مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی معصومی با اشاره به تحویل دستگاه ام‌آرآی به دانشگاه علوم پزشکی گفت: این دستگاه با مارک فیلیپس جزء مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌های موجود در بازار بوده که بدون نیاز به تزریق گاز هلیوم است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی قزوین اولین دانشگاهی است که این دستگاه را تحویل می‌گیرد.

وی ادامه داد: این دستگاه‌ها از محل تسهیلات بانک جهانی تهیه شده و به صورت رایگان تحویل بیمارستان بوعلی سینا قزوین می‌شود.

 معاون توسعه دانشگاه خاطر نشان کرد: این چهارمین دستگاه ام‌آرآی دولتی بعد از بیمارستان‌های ولایت، شهید رجایی و شفای تاکستان بوده که سه تا از چهار دستگاه در دو سال اخیر نصب و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی ام‌آرآی بیمارستان بوعلی، بیماران بستری که هر روز از طریق آمبولانس به بیمارستان‌های دیگر منتقل می‌شدند در همان بیمارستان خدمات لازم را دریافت می‌کنند و از طرفی عملا صف انتظار ام‌آرآی مردم شریف استان کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

معصومی‌فر خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی ام‌آرآی بیمارستان بوعلی در کمترین زمان آماده و مورد تأیید شرکت بین المللی مربوطه قرار گرفت و دانشگاه علوم پزشکی قزوین توانست در بین دانشگاه‌های کشور، رتبه نخست را در این زمینه بدست آورد و در آینده نزدیک نیز دستگاه سیتی آنژیو بیمارستان ولایت نیز تحویل خواهد شد.

وی یادآور شد: ارزش ریالی تقریبی دستگاه بیش از ۴۵ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز