خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی قزوین:

اسکلت بندی فاز یک بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین آبان ماه تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۰۱

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده، مشاور شرکت مادر تخصصی، پیمانکار پروژه بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی زمان پایان اسکلت بندی پروژه و تکمیل فاز یک را آبان ماه 1402 اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی معصومی‌فر پس از بازدید از بیمارستان 700 تخت خوابی و درباره نشست با پیمانکار این بیارستان و مسئولان مربوطه با این پروژه گفت: توجه به حوزه ساخت و ساز بیمارستان در استان قزوین فقط خدمت به مردم استان است و به دلیل موقعیت استان در مسیرهای مواصلاتی می‌توانیم خدمات زیادی را به استان‌های همجوار و مسافران عبوری ارائه کنیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در جلسه مذکور گزارشی از پیشرفت فیزیکی و اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات پروژه به حضار ارائه شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، اقدامات لازم جهت رفع مشکلات صورت گیرد و پیمانکار با سرعت بیشتری فرآیند اجرایی پروژه را طی کند.

وی عنوان کرد: به روند پیشرفت پروژه انتقاداتی وجود دارد و از مشاور و پیمانکار شرکت مادر تخصصی در خصوص زمانبندی و عقب افتادگی پروژه توضیحاتی درخواست شد و مقرر شد با توجه به گرم شدن و مناسب شدن شرایط آب و هوایی، پیمانکار تعداد کارگران فعال را افزایش دهد تا هرچه زودتر این پروژه به سرو سامان برسد.

این مقام مسئول اظهار کرد: پس از اتمام مرحله ساخت و ساز این پروژه، مرحله تست و تجهیز و چک کردن امنیت سلامت این مرکز انجام و سپس اقدام به پذیرش و بستری کردن بیماران خواهیم کرد.

وی افزود: اگر تسهیلات ماده 56 قانون الحاق درخواست شده برای تکمیل پروژه این بیمارستان، به موقع از سوی بانک‌واگذار شود، شاهد پیشرفت قابل توجه و چشمگیر پروژه خواهیم بود.

معصومی‌فر یادآور شد: این بیمارستان ۷۰ هزار مترمربع زیربنا دارد که با مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار است فاز اول آن آماده بهره‌برداری شود و در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد یک‌هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در فاز اول این بیمارستان ۲۰۰ تا ۳۰۰ تخت پیش بینی شده و با تزریق ۷۰۰ میلیارد تومان در دو سال می‌توان فاز اول را آماده بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز