خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقدامات دولت در راستای منافع مردم دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۸۶

استاندار قزوین گفت: اقداماتی که در سطح کشور و استان اتفاق افتاده به درستی و مناسب به اطلاع مردم نرسیده است ولی تمامی این اقدامات در جهت پیشرفت کشور و استان ادامه خواهد داشت و منافع مردم اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دومین روز از دهه فجر به شهرستان تاکستان سفر کرد.

او در ابتدای سفر خود در گلزار شهدا حضور یافت و سپس با امام جمعه این شهر و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

استاندار قزوین در این دیدار گفت: جشن دهه فجر امسال برای دوستداران انقلاب و مردم شور و شعف بیشتری دارد و خاری در چشم دشمنان است؛ چراکه تمامی توطئه‌ها خنثی شده و دشمنان باید بدانند که این مسیر تازه در ابتدای خود قرار دارد.

محمدمهدی اعلایی با اشاره به منویات امام خمینی(ره) مبنی بر اثرات جهانی انقلاب، اضافه کرد: آمریکا در مواجهه با ایران به اوج استیصال رسیده است و این را در وقایع جنگ اوکراین و پیگیری‌ها و صحبت‌های ضد و نقیض درباره برجام می‌توان به راحتی مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم با درایت، تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال می‌کنند و به دنبال این باشند که هم پیش بروند و هم موانع پیشرفت را از مسیر بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز