خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

ظرفیت‌های فرهنگی و هنری آبیک شناسایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۴۸

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: شهرستان آبیک دارای ظرفیت‌های نهفته و ارزشمندی در حوزه‌های فرهنگی و هنری است که باید شناسایی و عرضه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در دیدار با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: شهرستان آبیک در بسیاری از رویدادها نشان داده ظرفیت پذیرش و اجرای طرح‌های مهم کشوری را دارد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: شناسایی ظرفیت‌های قابل عرضه و نهفته حوزه فرهنگ و هنر و تقویت این ظرفیت‌ها به ویژه موضوعاتی که مربوط به فرهنگ عامه و نشاط اجتماعی است می‌تواند اثر بسزایی در تقویت منابع انسانی سرشار این شهرستان داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: موضوعات فرهنگی از تنوع و گستردگی ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش شود از رسانه‌ها در توسعه و شکوفایی این موضوعات بهره برد.

وی موضوعاتی چون سواد رسانه‌ای، سواد سلامت، فرهنگ سازی استفاده از انرژی، موضوعات خانواده و ظرفیت‌های گردشگری را از دیگر مباحث مهم فرهنگ و ارشاد دانست.

سیاهکلی گفت: موسیقی‌های اصیل و سنتی اقوام آبیک می‌تواند یکی از نمادهای موسیقی استان قزوین در کشور شود، همچنین احیای موسیقی نواحی، سنتی، اصیل و تعزیه شهرستان آبیک که ریشه در فرهنگ و اقوام عامه دارد از دیگر عوامل مهم نشاط اجتماعی و رونق فرهنگ دینی و مذهبی است و لازم است این موضوعات در دستور کار جدی قرار گرفته و در بستر رسانه‌ها ارائه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز