خبرگزاری کار ایران

با حضور پژوهشگران و محققان سراسر کشور در زنجان؛

سومین همایش علمی پژوهشی " منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی " کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۹

۹۸مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش در زنجان ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران ۱۱ مقاله به عنوان مقاله منتخب برگزیده شد.

سومین جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی برای سومین سال در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سومین همایش علمی پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهگ رضوی» از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار شد.

۹۸ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش در زنجان ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران ۱۱ مقاله به عنوان مقاله منتخب برگزیده شد.

در محور خانواده در فرهنگ رضوی نجمیه گراوند و مظفر علی دادی گراوند با موضوع «باز‌شناسی سلامت روانی خانواده در سیره و سخنان امام رضا(ع)» از دانشگاه پیام نور ایلام، اسماعیل خارستانی با موضوع «موانع و راهکارهای تحکیم نهاد خانواده از منظر سیره و آموزه‌های رضوی»، علی اکبر صیدی با موضوع «تبین الگوی مصرف در خانواده مسلمان از منظر فرهنگ رضوی» از زنجان، رضا اسماعیل‌زاده تهرانی با موضوع «خانواده مطلوب و ویژگی‌های آن در فرهنگ رضوی» از استان همدان، طاهره شریفی کاشان و الهام نهادی با موضوع «تشکیل و تداوم خانواده در فرهنگ رضوی» از کاشان، زینب تقی لو تبار با موضوع «مبانی تحکیم خانواده با بهره گیری از آموزه‌های رضوی» به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

همچنین در محور سبک زندگی در فرهنگ رضوی نیز حسین رحمانی‌زاده و معصومه غنی لو با موضوع «سبک زندگی امام رضا(ع) در تعامل با قرآن کریم از استان زنجان، مجتبی اخوان ارمکی و معصومه نعلچی با موضوع " سبک زندگی معنوی حضرت امام رضا(ع) الگویی برای آرامش " از کاشان، مریم یردانی با موضوع " فرهنگ رضوی، فضائل اخلاقی " از تبریز، سید ابوالفضل حسینی‌پور با موضوع " جلوه‌های سبک زندگی در سبک مناظرات رضوی " از قم و محمد اسماعیل‌زاده با موضوع " باورهای دینی و معنای زندگی با تکیه بر آموزه‌های فرهنگ رضوی " از قم به عنوان برگزیده‌ها معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز