خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

تعاون در اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۸۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: باتوجه به اهمیت تعاون در توسعه استان، این بخش در اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد و توسعه این بخش مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عین الله کشاورز ترک در جلسه هم اندیشی اتحادیه‌های تعاونی استان قزوین که در سالن جلسات اتحادیه تعاونی کارگران برگزار شد، گفت: برای حمایت از تعاونی‌ها و توسعه آن‌ها، باید قالب‌های جدید تعاونی مد نظر قرار گیرد و در همین راستا مواردی مانند تعاونی سهامی عام گلخانه‌ها و اوقاف استان درحال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: مسئولین ارشد استان هم به پیشبرد امور بر مبنای تعاونی‌ها باور دارند و حمایت از این بخش مورد تاکید قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: استان قزوین از ظرفیت‌هایی بالایی برخوردار است و می‌توان با استفاده از تعاونی‌ها و همکاری اقدامات خوبی را رقم زد، ضمن اینکه اتاق تعاون استان هم در سطح کشور جزء اتاق‌های خوب و اثرگذار است.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن هم موضوعات و طرح‌هایی در حال بررسی است و باید تعاونی مسکن مهر احیا و فعال شود و سنددار کردن واحدها پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز