خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

آموزش برای تعاونی‌های قزوین پیگیری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۸۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آموزش در تعاونی‌ها باتوجه به اهمیتی که برای آن مطرح شد قابل پیگیری است و براساس نیاز می‌توان برنامه آموزشی را در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عین الله کشاورز ترک در جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات تعاونی‌ها  و ارائه راهکار که با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، گفت: آموزش باید مبتنی بر نیاز و به صورت ساده سازی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: تعاونی نماها هم یکی از موضوعات مطرح است؛ به این شکل که یک تعاونی شکل گرفته و دفترچه صادر می‌کند به طوری که در آخرین شمارش به 15 هزار دفترچه رسیدیم و ماهانه به این تعداد اضافه می‌شود و هیچ نظارتی وجود ندارد که چه تعداد دفترچه صادر شده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: در بخش تعاون قزوین در حوزه نظارتی مشکل داریم و با تشکیل کمیته نظارت موافق هستیم اما باید اولویت بندی شود که در چه حوزه‌هایی ورود کنیم، همچنین در حل مشکلات تعاونی‌های مشکل دار باید هم‌افزایی وجود داشته باشد.

قاسم آقاعلیخانی ادامه داد: در تعاونی‌هایی مانند تعاونی‌های مصرف نظارت و در تعاونی‌های تولیدی حمایت بیشتر مد نظر است.

وی بیان کرد: در حوزه نظارت بر تعاونی‌ها در قدم اول بازرسان قرار دارند و در مرحله بعد به مرکز داوری ارجاع داده می‌شود و آرای صادره باید تخصصی و راهگشا باشد تا در مواردی که اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل حضور ندارند اعضا بتوانند از آن به عنوان سند برای نقل و انتقال سهام استفاده کنند و مشکل آن‌ها حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز