خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت پرهیز از اقدامات کلیشه‌ای در برگزاری اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۱۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در برگزاری اردوهای راهیان نور به خلاقیت و ابتکار نیاز داریم و باید از کارهای کلیشه‌ای دوری کنیم تا بتوان در راستای جهاد تبیین عمل کرد و در این راستا می‌توان از نمایش خیابانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن کبیری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در راهیان نور می‌توان برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بویژه برای نسل جوان استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان قزوین ادامه داد: همه نهادها و دستگاه‌های مختلف باید در برگزاری راهیان نور همراهی داشته باشند و این کار صرفا به عهده سپاه نیست و لازم است تعهدات مالی باقی مانده از سال گذشته پرداخت شود.

وی عنوان کرد: راهیان نور فرصتی است که می‌توان از آن در راستای جهاد تبیین و آگاه سازی جوانان استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال این است که نگاه انقلابی را در بین عموم مردم از بین ببرد و از این رو تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان راهکاری جدی است و در این راستا باید فرمانداران شهرستان‌ها و تمام مسئولان همکاری داشته باشند تا هزینه‌ها هم تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز