خبرگزاری کار ایران

ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای صادراتی فولاد مبارکه در بزرگ‌ترین رویداد ساختمان عمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۵۳

نوزدهمین نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون کشور عمان با حضور شرکت فولاد مبارکه به همراه هلدینگ آتیه‌فولاد و شرکت فولاد تاراز از شرکت های گروه فولاد مبارکه از دهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسقط عمان، هم‌زمان با هفته طراحی و صنعت ساختمان این کشور برگزار شد و طی آن این شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادها در زمینه معماری و ساختمان به شمار می‌رود به معرفی آخرین تکنولوژی‌های نوین ساختمانی، آلومینیوم، فولاد و سازه‌های فلزی، املاک و مستغلات می‌پردازد و صنعت ساخت‌وساز و معماری را در خاورمیانه و بازارهای جهانی تغذیه می‌کند.

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز منطقه منا باهدف توسعه بازارهای صادراتی و ارزآوری برای کشور در این نمایشگاه حاضر شد و محصولات خود را معرفی کرد.

موسی فرهنگ سفیر ایران در عمان ضمن حضور در غرفه فولاد مبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای اینکه برخی برندهای معتبر و برتر ایرانی محصولات خود را معرفی کنند. در این بین فولاد مبارکه یکی از برندهای مطرحی است که در هر آوردگاه اقتصادی به‌عنوان یکی از برندهای ایرانی و به‌طور اخص در چنین نمایشگاه‌هایی محصولات خود را به سایر کشورها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه معرفی می‌کند.

وی تأکید کرد: انصافاً کیفیت کار و محصولات فولاد مبارکه در داخل و در عرصه صادرات منطقه و بین‌الملل این شرکت را از هرگونه تبلیغات بی‌نیاز ساخته است؛ اما بااین‌حال در نمایشگاه با حضور مدیران و کارشناسان ذی‌ربط این شرکت آخرین دستاوردها و محصولات این شرکت به بازدیدکنندگان معرفی شد.

گفتنی است در این نمایشگاه مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه معاونان فروش، اقتصادی و مالی و سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها ضمن حضور در غرفه شرکت با برخی از مدیران ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان پیرامون فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادرات گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز