خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۱۴

برنامه‌های دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با حضور 141 خانواده و در مجموع 528 نفر به منظور ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت، در فرهنگسرای امام رضا(ع) ششم و هفتم دی ماه با اجرای برنامه‌های متنوع شاد، فرهنگی و هنری برگزار گردید.

در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مطالبی را در خصوص راه‌های غلبه بر استرس بین افراد و شادی در محیط خانواده‌ها برای حاضرین ارائه نمود.

وی گفت: شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایجاد همدلی و نوع دوستی در بین افراد و محیط خانواده‌ها خواهد شد.

فرامرزی گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌ها و دورهمی در شرکت باعث آشنایی افراد با رسوم، فرهنگ‌ها و علایق افراد با یکدیگر می‌شود و این خود باعث ایجاد شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد دوستی و همدلی در محیط خانواده و جامعه خواهد شد . این احساس، آن چیزی است که اکثر ما در زندگی ماشینی و روزمره به آن احتیاج داریم.

دکتر فروزان ایراندوست متخصص روانشناسی و استاد دانشگاه نیز در روز دوم این برنامه گفت : اهمیت به کارکنان باعث احساس ارزشمندی می‌شود  در نتیجه احترام متقابل ، محبت ، صداقت و اعتماد را به همراه دارد  .

وی افزود :یکی از مفیدترین راه‌های ایجاد یک خانواده خوب برپایی سنت‌های خانوادگی است. این سنت‌ها باعث ایجاد استحکام در خانواده می‌شود. همچنین باعث می‌شود هرچند برای مدت کوتاهی اعضای خانواده از هیاهوی این دنیای مدرن دور شوند و آن آرامشی را که فضای خانه و خانواده برای آن‌ها فراهم می‌کند را تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه بچه‌ها در خانواده باید حداقل با یکی از والدین رابطه خوبی داشته باشند تا بتوانند مشکلات خود را بازگو کنند، افزود : روابط عاشقانه در بین اعضای خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلات را ریشه‌کن کند و همچنین ایجاد فضای گفتمان برای حل مشکلات و رفع آن از دیگر مسائلی است که با پرداختن به آن می‌توان خانواده‌ای شاد داشت.

در این آیین با تنی چند از همکاران شرکت کننده در مراسم گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

سید موسی جزایری شاغل در بخش آگلومراسیون با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: شرکت در اینگونه دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در خانواده می‌شود و خاطره خوبی برایمان رقم خواهد خورد.

مجتبی صادقی شاغل در بخش نورد ۶۵۰ گفت: امشب لحظات شاد و مفرحی را در برنامه دورهمی در کنار خانواده سپری نمودیم امیدوارم اینگونه دورهمی‌ها ادامه داشته باشد تا بیشتر همکاران بتوانند در این گونه جشن‌ها شرکت نمایند.

عباس دوستیان شاغل در مدیریت حراست شرکت با تشکر از روابط عمومی بابت برگزاری این دورهمی گفت: امیدوارم اینگونه جشن‌ها و دورهمی‌ها تداوم داشته باشد و در صورت امکان دعوت از هنرمندان مطرح کشور می‌تواند بر جذابیت آن بیافزاید.

حسن علی احمدی از همکاران بازنشسته که همراه فرزندش در این مراسم شرکت نموده گفت: امیدوارم مسئولین مربوطه در ذوب‌آهن طوری برنامه ریزی نمایند تا بازنشستگان هم بتوانند در این گونه مراسم‌ها شرکت نمایند.

سعید بوسعیدی از همکاران شاغل در مدیریت حراست گفت: در مجموع، برنامه‌ها خوب و راضی کننده بود امیدوارم در برنامه‌های بعدی آیتمی شاد نیز برای بچه‌ها در نظر گرفته شود.

مجید جباری شاغل در روابط صنعتی مدیریت مهندسی نت مکانیک با 25 سال سابقه گفت : اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری شبی به یاد ماندنی را در اذهان ذوب‌آهنی‌ها و خانواده‌های ایشان به یادگار خواهد گذاشت . این برنامه‌ها باعث افزایش شادی در خانواده‌های ذوب‌آهنی خواهد شد .

رضا اسماعیلی شاغل در انبار مواد خام مدیریت آگلومراسیون با 27 سال سابقه گفت : برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده‌ام رقم بزند .

وی افزود : این گونه دورهمی‌ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده‌هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب‌آهن اصفهان باعث افتخار است .

احمد حیدری شاغل در اتاق فرمان کارگاه آهن اسفنجی مدیریت آگلومراسیون با 27 سال سابقه گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده‌ها است و این برنامه‌ها برای همگان می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد . در مجموع برنامه‌های متنوع و جالبی برای خانواده‌ها انجام شد که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز