خبرگزاری کار ایران

مسوولان اصفهان هیچ حمایتی نمی‌کند؛

کشاورز: همچنان به قهرمانی امیدواریم / به دبیری و تیم‌های دیگر کاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۶

به عنوان بازیکن چیزی از مسئولین شهر اصفهان ندیده‌ام. آنها هم بیایند و به گیتی‌پسند کمک کنند و چون این تیم مال شهر اصفهان است اما تا این لحظه چیزی از مسئولین شهر اصفهان ندیده‌ام.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: پیروزی ما مقابل فرش‌آرای مشهد کاملاً عادلانه بود و این ۳ امتیاز حق تیم ما بود.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما با فرش آرای مشهد بازی خوبی بود. هم فرش‌آرا خوب بازی کرد و هم ما و سالن هم پر از تماشاگر بود و به خوبی از حریف حمایت می‌کردند. ضمن احترام به فرش آرا و هوادارانش باید بگویم تیم ما بهتر از حریف بازی کرد و به بازی کاملاً مسلط بودیم و حق ما پیروزی بود. این نتیجه کاملاً عادلانه بود و فکر می‌کنم به حق‌مان رسیدیم.

وی افزود: در حال حاضر با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله داریم و وقتی که اختلاف امتیازمان با صدر جدول بیشتر از ۳ امتیاز هم بوده به قهرمانی امیدوار بودیم و تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در هر بازی و کسب ۳ امتیاز می‌کردیم. ما به تیم‌مان امیداواریم و تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم.

کاپیتان گیتی‌پسند ادامه داد: ما به دبیری تبریز و تیم‌های دیگر کاری نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. بیشتر حواسم به تیم خودمان است و کل تمرکزم را روی گیتی‌پسند گذاشته‌ام چون بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم و دنبال ۳ امتیاز بازی‌های خودمان هستیم تا بتوانیم با تلاش زیاد در هر بازی به پیروزی برسیم و دیگر امتیاز ندهیم. به این اینکه دبیری تبریز در بازی‌های آینده امتیاز می‌دهد یا نه کاری نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

وی افزود: در این ۵ هفته باقی مانده تمرکز خوب و تمرین خیلی خوب به تیم‌ها کمک می‌کند تا به هدف‌شان برسند. باید حواس‌مان کاملاً جمع باشد و غافل نشویم در هفته‌های پایانی تجربه خیلی به تیم‌ها کمک می‌کند و به نظر من در این هفته‌های آخر تجربه و تمرکز و رمز موفقیت هر تیمی است.

کشاورز در پایان گفت: ما از طرف هواداران گیتی‌پسند و باشگاه به خوبی حمایت می‌شویم و تنها ایرادی که وجود دارد از طرف مسئولین شهر اصفهان است که حمایتی از آنها تا این لحظه ندیده‌ام. شاید آنها با مسئولین باشگاه گیتی‌پسند در ارتباط باشند، اما من به عنوان بازیکن چیزی از مسئولین شهر اصفهان ندیده‌ام. آنها هم بیایند و به گیتی‌پسند کمک کنند و چون این تیم مال شهر اصفهان است اما تا این لحظه چیزی از مسئولین شهر اصفهان ندیده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز