خبرگزاری کار ایران

مربی آلومینیوم: فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۸۸

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:‌ فوتبال خوبی را بازی کردیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم و باختیم.

به گزارش ایلنا،‌ محمود خرمزی پس از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که خطیبی گفت مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرد. ما فوتبال بدی بازی نکردیم و هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند. یک اشتباه روی ضربه ایستگاهی و جابجایی نادرست بود که گل خوردیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و در بازی بعدی جبران می‌کنیم. مردم اراک لیاقت شان خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. برخی اوقات فوتبال همین است، تمام توان خود را می‌گذارید اما روی یک اتفاق کل می‌خورید.

وی ادامه داد:این بچه ها همان بچه های نیم فصل اول هستندو جدول بالا و پایین زیاد دارد. قول می‌دهیم که جبران کنیم. در مجموع به دید همه کارشناسان فوتبال بدی را ارائه ندادیم و گلی که خوردیم روی اتفاق بود.

مربی آلومینیوم در مورد جذب بازیکن در تیم فصل گفت:‌ما 6 بازیکن لیست داده ایم که به خصوص  خط حمله را تقویت کنیم، اما سه بازیکن بیشتر نتوانستیم جذب کنیم که نفرات بدی نیستند. البته هیچ تیمی بازیکن خوب خود را به دیگران نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه کارنامه بازیکنان جذب شده  قابل دفاع نیست، گفت: ما با بضاعتی که داشتیم نفرات را جذب کردیم. ببینید اول فصل دنبال منشا بودیم، اما نشد. طبیعتا بازیکن با کیفیت هزینه بالاتری هم دارد. سه بازیکن مدنظر ما فقط 6 میلیارد پول رضایت نامه شان بود که در توان باشگاه نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز