خبرگزاری کار ایران

خطیبی: باور دارم می‌توانیم دوباره پرسپولیس را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۸۶

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درمورد مصاف برابر پرسپولیس تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم آلومینیوم اراک در بازی هفته هجدهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک درمورد این دیدار اظهار داشت: پرسپولیس در این چند هفته اخیر به غیر از دیدار برابر فولاد، شکل خوبی گرفته و نتایج خوبی کسب کرده است. با این که مشکلاتی داشتند اما از نظر فوتبالی جز بهترین تیم‌های ایران هستند. ما هم تیم آلومینیوم هستیم و توانایی را در بازیکنانم می‌بینم که مثل بازی رفت کارهای بزرگی انجام بدهند. بازیکنان من برای این بازی انگیزه بالایی برای این بازی دارند.

خطیبی افزود: بازی خوبی را از آلومینیوم شاهد هستیم و قطعا تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد بود. امیدوارم برنده بازی هم ما باشیم. از بازیکنانم راضی هستم و با اینکه بازی قبلی را واگذار کردیم، بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و این چند روز هم تمرینات خوبی داشته‌اند.

او درمورد بازی فردا اضافه کرد: برای بازی فردا بازیکن محروم هم نداریم. بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این باور را داریم که باز هم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. با اینکه پرسپولیس فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد اما بازیکنان ما هم می‌توانند کارهای بزرگی انجام می‌دهند و من به آنها ایمان دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز