خبرگزاری کار ایران

باید به خود ایمان داشته باشیم؛

سئوپ: هنوز شانس صعود داریم / ازبکستان تیم بهتری بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۶۸

کره شمالی با تک دقیقه ۶۶ مغلوب ازبکستان شد. با این حال، «جو تونگ سئوپ» سرمربی کره شمالی همچنان به صعود تیمش امیدوار است.

کره‌شمالی حضور خود را در جام ملت‌های آسیا ساعاتی پیش با شکست مقابل ازبکستان آغاز کرد، اما سرمربی این تیم همچنان به صعود تیمش از گروه B جام شانزدهم امیدوار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کره‌شمالی با تک دقیقه ۶۶ مغلوب ازبکستان شد. با این حال، «جو تانگ سئوپ» سرمربی کره شمالی همچنان به صعود تیمش امیدوار است و با خوشبینی به دو بازی بعدی نگاه می کند.

سئوپ در نشست خبری پس از بازی گفت: ما واقعاً از این مسابقه پیروزی می‌خواستیم، اما فکر می‌کنم ازبکستان تیم بهتری بود و توانایی خود را در زمین نشان داد.

وی ادامه داد: در عوض ما نتوانستیم قابلیت‌های خود را در این بازی نشان دهیم و تصور می‌کنم اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی کره‌شمالی با اشاره به ۲ بازی دیگر این تیم درگروه B و شانس شاگردانش برای صعود افزود: دوست نداریم این شانس را از دست بدهیم و امیدوارم به جمع ۸ تیم راه یابیم. خیلی از تیم‌های حاضر در این جام از ما قوی‌ترند، اما ما باید تنها روی قدرت خودمان تمرکز کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز