خبرگزاری کار ایران

سرنوشت نیمکت بایرن در هاله ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۹۷

باشگاه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل به سراغ گزینه های مختلفی رفته است.

به گزارش ایلنا، بایرن‌مونیخ در جست‌وجوی مربی جدید با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است؛ توماس توخل در پایان فصل از باشگاه جدا خواهد شد و غول‌های بوندس‌لیگا باید هرچه سریع‌تر شخصی را برای جایگزینی او پیدا کنند.

عملکرد ضعیف این تیم در این فصل جاری باعث شد مدیران باوارایی‌ها به فکر تغییر سرمربی باشند و چند هفته قبل اعلام کردند توماس توخل در پایان رقابت‌های این فصل از جمع آنها جدا خواهد شد تا جست‌وجو برای پیداکردن مربی جدید آغاز شود.

در نگاه اول، گزینه‌های زیادی برای هدایت این باشگاه وجود داشتند اما با مکث و تعلل مدیران این تیم، این گزینه‌ها یکی پس از دیگری از بین رفتند؛ یکی از این گزینه‌ها ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و فعلی تیم ملی آلمان بود که حتی برای بستن قرارداد با بایرن‌مونیخ هم اعلام آمادگی کرد اما از آنجا که در جلسه مدیران بایرن، کارل هاینز رومینگه، اعتقاد داشت رانگنیک مربی بهتری برای بایرن‌مونیخ است، این مربی ترجیح داد تا قراردادش با مانشافت را تمدید کند. دقیقاً یک‌هفته بعد از این اتفاق، رانگنیک هم پیشنهاد بایرن را رد کرد و ترجیح داد با تیم ملی اتریش ادامه دهد تا سرنوشت نیمکت بایرن، هنوز بلاتکلیف بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز