خبرگزاری کار ایران

هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم رئیس بارسا بشوم؛

بارتومئو: مسی پردرآمدترین بازیکن دنیا می‌شود / دیگر جزئیات مخفیانه قراردادها را اعلام نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۵

من همیشه شنیده‌ام مسی می‌گوید می‌خواهد فوتبالش را در اینجا به پایان ببرد. درمورد گزارش روزنامه اکیپ هم باید بگویم این گزارش را نخوانده‌ام ولی می‌دانم مسی یک آبی‌اناری است.

رئیس جدید باشگاه بارسلونا در صحبت‌هایی راجع به پیشنهاد احتمالی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب مسی گفت: مسی از حضور در بارسا آنقدر راضی و خوشحال است که بعید می‌دانم بخواهد از بارسلونا جای دیگری برود.

به گزارش ایلنا، جوزپ ماریا بارتومئو با بیان این مطلب اظهار کرد: لئو مسی بازیکنی است که عملا اینجا متولد شده چون از ۱۳ سالگی اینجا بوده، من همیشه شنیده‌ام مسی می‌گوید می‌خواهد فوتبالش را در اینجا به پایان ببرد. درمورد گزارش روزنامه اکیپ هم باید بگویم این گزارش را نخوانده‌ام ولی می‌دانم مسی یک آبی‌اناری است.

وی متذکر شد: مسی فروشی نیست و ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که او پردرآمدترین بازیکن دنیا شود، چون بهترین بازیکن دنیاست، ولی تمدید قرارداد او اتفاقی قریب‌الوقوع نیست. البته این تمدید قرارداد در فاز پایانی‌اش است و بعد از او نوبت به تمدید قرارداد پیکه خواهد رسید.

بارتومئو راجع به نیمار هم گفت: به لطف پدر نیمار و موافقت آنها برای فاش شدن مبالغ ذکر شده در قرارداد توانستیم توضیحات بیشتری ارائه دهیم. البته دل ما نمی‌خواست بخش‌های سّری قرارداد را فاش کنیم و از این به بعد هم دیگر جزئیات مخفیانه قراردادها را اعلام نخواهیم کرد.

وی در مورد واکنش سایر سهامداران بارسا نیز خاطرنشان کرد: سهامداران باشگاه برای من آرزوی موفقیت کردند. باید به شدت تلاش کنیم و با مسئولیت به تلاشهای خود ادامه دهیم.

بارتومئو درباره حضورش روی صندلی ریاست بارسا نیز متذکر شد: هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کردم که رئیس بارسا شوم چون ما رئیس خوبی داشتیم. من در زمان ریاست لاپورتا در باشگاه بودم و در دوران روسل هم همین‌طور.

وی همچنین راجع به احتمال برگزاری انتخابات در پایان این فصل در باشگاه بارسلونا گفت: پروژه ما در سال ۲۰۱۰ آغاز شد. ما اهداف زیادی داریم و هنوز ۲ سال دیگر برای محقق ساختن آنها زمان داریم. رفراندوم برای نوسازی نوکمپ و یا ساخت ورزشگاهی جدید، می‌تواند زمان مهمی برای شرکای باشگاه باشد تا آنها نظرشان را در این باره ابراز کنند. فکر می‌کنیم این لازم است. در روزهای آتی تغییراتی هم در باشگاه خواهیم داد. ممکن است برخی مدیران از سمت خود برکنار شده و برخی افراد دیگری وی کار بیایند. ما از عملکرد تمام مدیران راضی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز